Mijn TDM heb ik gekocht met catloze Laser Duo-Tech uitlaten (O2-sensor afgekoppeld) en een PowerCommander 3 er reeds opgebouwd.
Luchtfilter was voorzien van een K&N filter (smerig) en de air-flap was disabled (vacuüm slang los getrokken en afgestopt met een bout). De afstopping van de vacuüm slang werkte niet helemaal goed, want hij lekte en zoog duidelijk valse lucht.
De massadraad van de PC3 was met een knutseldraad aan de accu gemonteerd.
De bedrading liep bovenlangs het frame met risico beknelling door buddyseat.
De PC3 zat achterin gemonteerd op de plek van de (nutteloze) gereedschapset.

De massadraad heb ik netjes gemonteerd aan B-2 connector van de 4-connector van het optionele YM600 alarm.
De rest van de bedrading los gehaald en onder de framebuizen langs gemonteerd zodat ze niet in de knel kunnen komen.
Onder de buddy heb ik tevens een FuzeBlocks gemonteerd, en daarachter zit nu de PC3, via die FuzeBlock (relais systeem).

Ik zat dus met een enorm bokkige motor. Bij het proefritje al gemerkt, maar maak me er niet zo druk over en weet dat het wel goed kan.
De aankoopprijs van de motor was navenant.

powercommander3mapping TDM PowerCommander 3

De laptop aan de PC3 met USB kabel.

inlaat-rubbers TDM PowerCommander 3
tdm900sync2 TDM PowerCommander 3